Get Audio+
Scan to download the app

belaanak

1 Result / Page 1 of 1

Social News

Set Eyeshadow Habis ‘Dikerjakan’ Anak Tetamu, Gadis Ini Dah Tegur Tapi Dia Pula Disalahkan

Menerusi rakaman yang dikongsikan oleh gadis tersebut, dia memberitahu ketika itu keluarganyaο»ΏΒ menerima kedatangan tetamu yang dia tidak kenal. Mungkin itu adalah kawan kepada ibu atau bapanya."Jadi tadi keluarga aku baru lepas menerima kedatangan tetamu yang bawa anak kecil. Secara peribadinya, aku pun tak kenal diorang, cuma sekadar tahu je. Lepas tu aku nak pergi kerja, dah siap-siap semua""Aku letak handbag dekat kerusi tinggi yang tak mungkin budak kecil tu boleh […]

today15 February 2021