Get Audio+
Scan to download the app

butikmahal

1 Result / Page 1 of 1

Social News

Staff ‘Usha’ Pelik Bila Masuk Butik Pakai Selipar, Lelaki Ini Pesan Jangan Pandang Rendah

Susulan tularnya video tersebut yang kini telah mendapat lebih 728,000 tontonan di TikTok, remaja lelaki itu juga sempat memberi sedikit 'nota kaki' untuk semua pekerja butikΒ branded.ο»Ώ"Aku pergi KLCC pakai selipar. So bila aku masuk kedai-kedai tu, semua tak nak layan. So, semua kedai yang tak layan aku, semua aku beli barang dia.Korang jangan pandang rendah dekat orang yang setakat pakai bodoh-bodoh tapi tak boleh beli barang-barang macam ni. Korang pun […]

today5 November 2020