Get Audio+
Scan to download the app

pecah

2 Results / Page 1 of 1

Social News

[VIDEO] Niat Nak Jadi Menantu Idaman, Tapi Tak Sengaja Pula Robohkan Kabinet Rumah Mentua

Menerusi video tersebut, kelihatan wanita itu sedang berusaha untuk memikat hati mentuanya dengan mahu mengemas di bahagian dapur. Tetapi, secara tidak sengaja kejadian itu bertukar kepada tragedi yang memalukan.Ketika sedang membersihkan dapur, dia secara tidak sengaja telah membuat kabinet berkenaan roboh sehingga menyebabkan pinggan mangkuk pecah di lantai.ο»ΏDifahamkan, kejadian itu berlaku sewaktu wanita tersebut mahu mengalihkan pinggan mangkuk yang berada di bawah sinki ke dalam... Click here to read the […]

today22 March 2021

Social News

Set Eyeshadow Habis ‘Dikerjakan’ Anak Tetamu, Gadis Ini Dah Tegur Tapi Dia Pula Disalahkan

Menerusi rakaman yang dikongsikan oleh gadis tersebut, dia memberitahu ketika itu keluarganyaο»ΏΒ menerima kedatangan tetamu yang dia tidak kenal. Mungkin itu adalah kawan kepada ibu atau bapanya."Jadi tadi keluarga aku baru lepas menerima kedatangan tetamu yang bawa anak kecil. Secara peribadinya, aku pun tak kenal diorang, cuma sekadar tahu je. Lepas tu aku nak pergi kerja, dah siap-siap semua""Aku letak handbag dekat kerusi tinggi yang tak mungkin budak kecil tu boleh […]

today15 February 2021