Get Audio+
Scan to download the app

klcc

3 Results / Page 1 of 1

Social News

Staff ‘Usha’ Pelik Bila Masuk Butik Pakai Selipar, Lelaki Ini Pesan Jangan Pandang Rendah

Susulan tularnya video tersebut yang kini telah mendapat lebih 728,000 tontonan di TikTok, remaja lelaki itu juga sempat memberi sedikit 'nota kaki' untuk semua pekerja butikΒ branded.ο»Ώ"Aku pergi KLCC pakai selipar. So bila aku masuk kedai-kedai tu, semua tak nak layan. So, semua kedai yang tak layan aku, semua aku beli barang dia.Korang jangan pandang rendah dekat orang yang setakat pakai bodoh-bodoh tapi tak boleh beli barang-barang macam ni. Korang pun […]

today5 November 2020

Social News

Babel Fit Member Test COVID-19 Positive

"We have already identified members who have been in contact either verbally or physically over an extended period of time through our comprehensive contact-tracing investigation," Babel Fit said.The gym added that they created a minute-by-minute report analysing every second of their closed-circuit television (CCTV) footage involving the infected member's visits.According to Babel Fit,... Click here to read the full article. Source:

today26 September 2020